ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ.Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ,ΙΣΤΟΡΙΚΑ,ΜΟΥΣΙΚΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ.

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΡΑΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ


Στα παράξενα που συμβαίνουν και στη ζωή του φυτικού βασιλείου αποτελεί το ραπάνι γίγαντας που φωτογραφήσαμε στο χωριό Ποταμίδα της Κισσάμου Χανίων, να κρατά πάνω στη ζυγαριά ενός παντοπωλείου ο κάτοχος του κ. Βασίλης Μπατουδάκης που μας είπε τα εξής:
“Συνταξιούχος αγρότης είμαι, αλλά τέτοιο πράγμα δεν ξανασυνάντησα. Το μεγαλύτερο ραπάνι που έχω βγάλει μέχρι τώρα, άντε να ζύγιζε μισό κιλό. Αυτό εδώ όμως βγήκε μοναχό του στο χωράφι μου το οποίο βέβαια έχει πολύ κοπριά από τα οικόσιτα ζώα και πτηνά που έχω. Κι ενώ δεν χρησιμοποιώ λιπάσματα στην περιουσία μου πέρα της κοπριάς, απορώ πως ξεφύτρωσε αυτό το ραπάνι το οποίο ζυγίζει 3 κιλά, το μήκος του είναι 67 εκατοστά και η διάμετρος του 31”.
Ρεπορτάζ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΚΑΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου