ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ.Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ,ΙΣΤΟΡΙΚΑ,ΜΟΥΣΙΚΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ.

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΠΕΤΡΟΠΕΡΔΙΚΑ

1.ΓΡΑΜΠΟΥΣΙΑΝΗ ΠΕΤΡΟΠΕΡΔΙΚΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΚΑΡΙΖΕΙ

Αητός περδίκιν έπιασε κ’ύστερα τ’αναρώτα,
-Πέ μου, να ζήσης, πέρδικα
(είπεν αητός τσή πέρδικας),
Πού χτίζεις τη φωλιά σου
(Και κάνεις και τ’αυγά σου
Και βγάνεις τα πουλιά σου)΄
-Αχαμνοπιάσ’ με, σταυραητέ
(Είπεν η πέρδικα τ’αητού),
Να σου το μολοήσω
(Να σε καλοκαρδίσω).
Θωρείς εκείνο το βουνό
(Γαρεφαλάκι μ’ κόκκινο)
Και τ’άλλο το παρέκει
(Χρουσό μου περιστέρι);
Ανάμεσα ‘ς τα δυό βουνά είν’ένα χαρακάκι,
‘Σ τη ρίζα του χαρακακιού
(Είπεν η πέρδικα τ’αητού)
Τη χτίζω τη φωλιά μου
(Και κάνω και τ’αυγά μου
Και βγάνω τα πουλιά μου),
Μα ξεπουλιάσανε τ’αυγά κ’εξεπετάξαν κιόλας.
Ειπά σου γώ, πέ μου κ’εσύ
(Είπεν η πέρδικα τ’αητού).

ΤΣΙ ΤΑΒΛΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (ΡΙΖΙΤΙΚΟ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου